• 9 voordelen van radioreclame bij Omroep Gelderland 9 voordelen van radioreclame bij Omroep Gelderland 9 voordelen van radioreclame bij Omroep Gelderland

    9 voordelen van radioreclame bij Omroep Gelderland

 

Wil jij betaalbaar reclame maken voor een lokale doelgroep? Geen probleem! Bij Omroep Gelderland bereik je op een makkelijke manier een trouw luisterpubliek uit de regio, op de door jou gekozen momenten. Benieuwd naar meer voordelen? Lees dan verder.

  1. Grote doelgroep

Dagelijks luisteren er 138.000 mensen naar onze zender. Er zijn veel contactmomenten met jouw doelgroep door de vele reclameblokken per dag. We helpen je jouw doelgroep te bereiken en de juiste reclameblokken uit te kiezen.

  1. Lage productiekosten

De productie- en uitzendkosten zijn relatief laag. We hebben geen beeldmateriaal nodig en er hoeft geen mediapartner op locatie te komen. De professionele stemacteurs van onze mediapartners spreken een radiocommercial in no time in.

  1. Snel inzetbaar

Een commercial kan al in één dag worden gemaakt en binnen een paar dagen worden ingepland. Zo ben jij in een paar simpele stappen verzekerd van een pakkende commercial.

  1. Flexibel in te zetten

Radioreclame is flexibel en snel inzetbaar op elk moment van de dag. We zenden de commercial zo vaak uit als jij wilt, waardoor jij onder de aandacht blijft bij je doelgroep. Onze accountmanagers stellen samen met jou de optimale planning samen. Zodat jij onder andere te horen bent rondom programma’s die perfect matchen bij jouw onderneming.

  1. Er wordt weinig gezapt

Onze luisteraars zetten ’s morgens de radio aan, bijvoorbeeld in de auto of op het werk. En ze zetten ‘m pas aan het einde van de dag weer uit. Op radio wordt dus weinig weg-gezapt waardoor je luisterpubliek continu groot blijft.

  1. Korte actie onder de aandacht brengen

Wil je een korte (kortings-)actie onder de aandacht brengen? Kies er dan voor om een korte commercial te maken en deze in korte tijd veel uit te zenden. Zo maak je optimaal gebruik van je ingekochte seconden.

  1. Naamsbekendheid opbouwen

Wil je aan je naamsbekendheid werken, kies dan voor een pakkende boodschap met een herkenbare jingle. En zend die over een langere periode dagelijks uit. De luisteraar raakt dan vertrouwd met de naam van jouw onderneming.

  1. Een-op-een- communicatie

Ook al is radio een massamedium, de communicatie is juist erg persoonlijk. Presentatoren spreken de luisteraar direct aan en de luisteraar luistert vaak terwijl hij of zij alleen is. Dit maakt radio een intiem en betrokken medium.

  1. Bovenregionaal bereik

Is jouw boodschap ook voor andere provincies interessant? Dan zorgen we ervoor dat de commercial ook in andere provincies op de radio te horen is. We werken namelijk nauw samen met de andere publieke omroepen.

Zoals je ziet biedt radioreclame vele voordelen. Heb je nog vragen of wil je een afspraak maken, neem contact met ons op. Onze accountmanagers zorgen dat jouw radiocommercial in no time te horen is op Omroep Gelderland.

  • Deel dit artikel
Deze website gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat u de beste mogelijke ervaring krijgt op deze website. Lees meer