• Checklist voor een succesvolle online banner Checklist voor een succesvolle online banner Checklist voor een succesvolle online banner

    Checklist voor een succesvolle online banner

    Download 'm nu (gratis)!

 

Dat een goede banner veel voordelen heeft, vertelden we je laatst al in ons blog. Zo kun je mensen met een banner makkelijk inspireren en enthousiasmeren, komt je doelgroep na het klikken meteen op de juiste plek terecht én kun je resultaten perfect meten en analyseren. Om te zorgen dat er op je banner wordt geklikt is het belangrijk dat deze goed in elkaar zit. Benieuwd hoe je zo’n succesvolle banner maakt? Lees dan verder.

Een aantal punten zijn cruciaal bij het maken van een goed-converterende banner. Een banner waar je doelgroep diréct op klikt wanneer ze hem zien. Heb je bijvoorbeeld geen duidelijke call to action toegevoegd? Dan is de kans klein dat mensen doorklikken naar je website. Is de banner veel te druk? Dan heb je ook weinig kans op succes, simpelweg omdat dit teveel informatie voor onze hersenen is om tegelijkertijd te verwerken.

Download de checklist
Zo zijn er nog een aantal cruciale punten die ervoor zorgen dat jouw banner ook daadwerkelijk resultaten gaat opleveren. Al deze punten hebben we voor je verwerkt in de ‘checklist voor een succesvolle banner’, die je aan de rechterkant (of onderkant, als je dit op je telefoon leest) van deze pagina kunt downloaden. We geven de checklist gratis en voor niks weg, omdat we onze kennis graag met je delen.

Wij wensen je veel succes met het maken van jouw succesvolle banner!

Wil je een banner inzetten bij Omroep Gelderland? Neem dan voordat je aan de slag gaat altijd eerst contact met ons op via 026 – 355 7444 of reclame@gld.nl. Wij helpen je graag verder.

  • Deel dit artikel
Deze website gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat u de beste mogelijke ervaring krijgt op deze website. Lees meer