• Carpetright Nijmegen Carpetright Nijmegen Carpetright Nijmegen

    Carpetright Nijmegen

 

Wij maken ons HART voor Gelderse ondernemers. Daarom bieden we hen graag extra zichtbaarheid, gratis en voor niks. Vandaag in de spotlight: Carpetright Nijmegen.

Rachel de Bruijn-Janssen over Carpetright Nijmegen: “Carpetright Nijmegen is een beleving van kleur- en productadvies. We ontzorgen in een breed segment, van pvc, laminaat en vinyl t aan aankleding van raamdecoratie. Denk aan houten en aluminium jaloezieën, rolgordijnen, in-betweens en vouwgordijnen. Van midden tot hoog segment. Wij regelen daarbij het inmeten, bestellen en uitvoeren. Samen met de leverancier en stoffeerders, in samenspraak met de klant. Onze service en aandacht voor de klant is prioriteit nummer één.”

Wat onderscheidt het bedrijf van anderen? “Wij adviseren klanten op maat, van begin tot eind. Ook nemen we de tijd voor de klant, houden we de communicatielijnen kort – onder het genot van een kopje koffie of thee. Ook zijn we oprecht nieuwsgierig naar de leefomgeving en tonen interesse. Bovendien onderhouden we graag het contact met onze klanten en zijn we altijd welkom, ook na de stoffering, om samen het resultaat te bekijken. Daarnaast werken we graag samen met DG-vastgoedstyling voor het complete plaatje. We staan voor sfeer, gezelligheid en deskundigheid.”

Lees verder na de afbeelding ...

Waarom doen jullie wat jullie doen? “Voornamelijk uit passie. Ik vind het supermooi om mee te denken over de woonomgeving van een klant. Hoe fijn is het als de emotie en kleuren écht bij je passen en een huis ook echt een thuis is? Op managementniveau vind ik het heerlijk om mensen te laten uitblinken en te laten ontwikkelen in waar ze goed in zijn.”

Waar kunnen we het bedrijf vinden? “Je ziet ons op Facebook, Instagram, LinkedIn, tv en radio. Ook hebben we 91 fysieke winkels in Nederland.”

Wat is de connectie met Omroep Gelderland? “We kennen Omroep Gelderland Reclame via accountmanager Anita Brink en BNI Orion. Daarbij kom ik zelf uit Nijmegen en luister ik graag naar Omroep Gelderland en onze Vierdaagse Feesten volg ik elke dag. Zowel op tv als op radio.”

Heeft de coronacrisis het bedrijf beïnvloed? “De coronacrisis heeft onze manier van verkopen en adviseren veranderd, naar een meer persoonsgerichte verkoop. Tijdens de lockdown bezochten we klanten thuis, nu kunnen we klanten inmiddels wel weer in de winkel ontvangen. De beleving is ontspannen, persoonlijk en we nemen de tijd die nodig is. Zonder afgeleid te worden van wandelende kopers. We hebben ervaren hoe het is om om te denken, zodat we de klant toch een warme en positieve ervaring kunnen geven.”

*Afbeeldingen: Carpetright Nijmegen

  • Deel dit artikel
Deze website gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat u de beste mogelijke ervaring krijgt op deze website. Lees meer