• Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies

    Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies

 

Wij maken ons HART voor Gelderse ondernemers. Daarom bieden we hen graag extra zichtbaarheid, gratis en voor niks. Vandaag in de spotlight: Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies.

Neşe Şenol, mede-eigenaar van Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies: “Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies is een jong en enthousiast kantoor in Nijmegen dat staat voor klantgerichtheid, innovatie en duurzaamheid. Opgericht in 2013 en inmiddels uitgegroeid van een bedrijf met twee ondernemers tot een krachtig team van 10 medewerkers die zich dag-in-dag-uit inzet voor haar klanten. Wij ondersteunen klanten met vraagstukken op het gebied van financiën, belastingen en (bedrijfs)advies. Daarnaast werken wij met een flexibele schil van specialisten zodat Sanacount haar klanten een 360 graden dienstverlening kan bieden. Zo kunnen wij klanten bijvoorbeeld ook ondersteunen met juridische zaken en data analyse.”

Wat onderscheidt Sanacount van anderen? “Sanacount is geen doorsnee accountancy en belastingadvieskantoor. Wij gaan verder dan het op orde houden van de cijfers en het doen van de aangiften. Wij focussen ons op duurzaamheid. Een breed begrip, maar voor Sanacount betekent dit duurzaam verbeteren van de prestaties van onze klanten en het leveren van een lange termijn bijdrage aan onze maatschappij.  

Sanacount stelt zich op als sparringpartner en denkt met haar klanten mee. Waar liggen de kansen en risico’s? Met gedegen kennis helpen wij ondernemers hun duurzame lange termijn doelen te realiseren. Wat ons onderscheidt is dat wij onze bijdrage aan de maatschappij centraal stellen. Sanacount werkt samen met haar klanten in het ‘hart’ van de samenleving. Wij geven duurzame bedrijfs- en belastingadviezen, waardoor de prestaties van onze klanten duurzaam worden verbeterd. Samen met onze klanten creëren we dagelijks waarde voor onze maatschappij.”

Lees verder na de foto ...

Waarom doen jullie wat jullie doen? “Sanacount is groot geworden onder leiding van mij (Nese Senol) en Ertug Kosmaci. De droom die wij hebben, heeft Sanacount gevormd als bedrijf. We zijn gemotiveerd om écht een bijdrage te leveren aan de maatschappij. Met Sanacount willen we dan ook werken aan een betere samenleving voor de toekomstige generaties. Inmiddels staat er een team van professionals achter ons dat met dezelfde motivatie gezamenlijk met veel passie werkt aan deze doelstelling. 

Daarnaast helpt Sanacount met haar professionals en de Sanacount Community om een duurzame (lange termijn) bijdrage te leveren aan de maatschappij. We streven ernaar om een plezierige en open werkplek te creëren voor onze professionals, waarin ontwikkeling en groei centraal staan. Daarnaast hebben we de Sanacount Community opgericht, waarin we ondernemers met elkaar verbinden. Tijdens frequente bijeenkomsten wordt kennis en kunde uitgewisseld over diverse onderwerpen. Zo helpen we elkaar om het succes van ondernemers te vergroten en de positieve bijdrage op de maatschappij te maximaliseren.”

Waar kunnen we Sanacount vinden? “Onze samenwerking heeft zowel fysiek als online haar vorm gekregen. We zijn een online kantoor waardoor de samenwerking op afstand goed gewaarborgd blijft. Echter, zijn we ook een kantoor waarbij fysieke ontmoetingen belangrijk blijven. Daar spelen we dan ook graag op in.”

Lees verder na de foto ...

Wat is de connectie met Omroep Gelderland? “Sanacount heeft naast het kernteam, bestaande uit de financiële en fiscale specialisten, ook een Sales en Marketingteam. Dit team sluit zich aan bij diverse netwerkaangelegenheden. Zo is Nese Senol, de mede-eigenaar, in contact gekomen met Anita Brink, accountmanager bij Omroep Gelderland.”

Heeft de coronacrisis het bedrijf beïnvloed? “De coronacrisis heeft iedereen linksom of rechtsom geraakt, of het nu vanuit het financiële aspect was of juist vanuit het emotionele aspect. Zo ook bij Sanacount, wij zijn direct online vanuit huis gaan werken. Dit ging goed, maar het gevoel van in éen team samen zijn op kantoor zat er tijdens de corona niet meer in. 

Ook is er in de manier van hoe wij klanten helpen wat veranderd. Je hebt te maken met ondernemers die heel veel zorgen krijgen over het voortbestaan van hun bedrijf. Dit gold met name voor de sectoren in de horeca of evenementen. Sanacount staat dichtbij ze en helpt ze aan alle mogelijke oplossingen om zich financieel uit deze crisis te helpen.

Ondertussen bleven we als kantoor wel groeien, omdat we merkten dat er ook ondernemers gingen nadenken of ze goed zitten bij hun huidige accountants of boekhouders. Zo kregen we ondernemers die eigenlijk wel meer wilden voor het bedrag die zij betaalden en daar bleken wij een goede oplossing voor te zijn.”

Meer informatie over Sanacount? Lees verder op www.sanacount.nl

Credits foto's: Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies

  • Deel dit artikel
Deze website gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat u de beste mogelijke ervaring krijgt op deze website. Lees meer